Scrum to metoda pracy, która pomaga skrócić time-to-market produktu i rozwijać go w zgodzie z potrzebami klientów. Podczas szkolenia przedstawiamy zasady Scruma, narzędzia i dobre praktyki, które pozwalają zwiększyć przewidywalność zespołu i poprawić jakość produktu.
Proponujemy praktyczny punkt widzenia, bazując na naszych doświadczeniach i przykładach z życia zespołów. Szkolenie Scrum w praktyce oprócz licznych ćwiczeń obejmuje symulację pracy Scrumem z wykorzystaniem Scrum Lego Game oraz autorski warsztat „Zamki”.
– Rozpocząć pracę Scrumem
– Współpracować z klientem tak, aby realizować cele biznesowe
– Skrócić time-to-market produktu i regularnie dostarczać wartość użytkownikom
– Szybko adaptować zmieniające się wymagania
– Budować przewidywalność zespołu
– Efektywnie planować sprinty i wydania
– Unikać najczęstszych błędów, które wpływają negatywnie na efekty pracy zespołu
Zrozumieją na bazie praktycznych ćwiczeń i historii z doświadczenia trenera jak powinien wyglądać poprawnie wykorzystany Scrum
Zrozumieją jakie są różnice między podejściem klasycznym a zwinnym i jak zmienia się podejście do zarządzania zespołem dzięki samoorganizacji oraz cyklom inspekcji i adaptacji bazującym na empiryźmie.
Poczują głębiej na czym polega Scrum i jak można go tłumaczyć pozostałym członkom swoich organizacji.
Zrozumieją lepiej swoją rolę w całym frameworku i poćwiczą praktyczne sposoby współpracy z zespołem scrumowym i interesariuszami.
Na codzień pracuję ze Scrum Masterami, wspierając ich w rozwoju. Esencję mojej wiedzy zawarłem w tym szkoleniu. Skupiłem się na tym, by przekazać faktycznie ważne i praktyczne wskazówki – które sprawdziły się w moich zespołach i u osób, których byłem mentorem.