Szkolenie z podstaw roli Product Ownera

Jak dobrze zarządzać produktem w Scrum

Cel szkolenia

Podczas szkolenia przygotowujemy przyszłych Product Ownerów do efektywnego zarządzania produktem z wykorzystaniem wartości agile, w tym zasad Scruma.

Opis szkolenia

Podczas szkolenia przygotowujemy przyszłych Product Ownerów do efektywnego zarządzania produktem z wykorzystaniem wartości agile, w tym zasad Scruma.

Co nas wyróżnia

Nie lubimy teoretyzowania – wolimy elementy warsztatowe oraz wyselekcjonowane, sprawdzone w praktyce techniki, które wspierają regularne dostarczanie wartości klientom i użytkownikom docelowym.

Ikonka Skuteczny Agile

Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas szkolenia pozwolą Ci

– Zdefiniować, czym jest wartość produktu, którym zarządzasz
– Zidentyfikować interesariuszy oraz efektywnie z nimi współpracować
– Sprawnie przekazać wizję produktu zespołowi
– Użyć technik zbierania wymagań oraz tworzenia Product Backloga przy współudziale całego zespołu
– Zarządzać Product Backlogiem, tak, aby skrócić czas wypuszczenia produktu na rynek (rozwijać MVP – ang. Minimum Viable Product) oraz regularnie dostarczać wartość klientowi
– Zsynchronizować pracę zespołu i innych miejsc w organizacji zależnych od wyników pracy zespołu
– Rozwijać swoje kompetencje jako Product Owner

Uczestnicy szkolenia:

Product ownerzy

Nauczą się jak efektywnie wykorzystać Scruma do zarządzania rozwojem swojego produktu

Top management

Poznają standardy współpracy i wytwarzania produktu, których mogą oczekiwać od swoich zespołów produktowych

Scrum Masterzy

Poznają metody pracy nad Product Backlogiem, których wykorzystania mogą potem uczyć swoje zespoły, Product Ownerów i interesariuszy.

Analitycy biznesowi

Nauczą się wykorzystania technik pracy nad Product Backlogiem, przy pomocy których mogą wspomóc swojego Product Ownera i zespoły.

Prowadzący zajęcia

Jacek Wieczorek

Moją misją jest wspieranie zmian w organizacjach poprzez doradztwo jak pracować zwinnie i tworzyć udane produkty. Pomagam osobom zarządzającym organizacją w głębokim zrozumieniu filozofii zwinności, co przekłada się w praktyce na dostarczanie wartościowych produktów dla klientów w dni i tygodnie, a nie w miesiące. Napisałem książkę “Labirynty Scruma”.